הכנת הכיסא לאימון כושר
Get Adobe Flash player

הכנת FIT-Pro לכושר

Prepare for fitness (Custom)

הכינו את הכיסא לפעילות כושר לפני תחילת האימון.

‏[‏I‏].‏ חברו את רצועות האימון האלסטיות‎ ‎‏ לכיסא. ראשית הניחו את הידית על וו התליה ‏שלה בצדי המושב.‏

‏[‏II‏].‏ פירשו את המזרן אל מול הכיסא, כך שהצד המודפס פונה כלפי מעלה ומאפשר לקרא ‏את תקציר התרגילים בעת ישיבה על הכיסא.

‏[‏III‏].‏ פרקו את משענת הגב, כדי שלא תפריע למהלך התנועות.

‏[‏IV‏].‏ כוונו את גובה הכיסא כך שתוכלו לשבת בנוחות כשהמושב מוטה מעט מטה קדימה; ‏וכך שגובה המושב יאפשר לכם להניע את האגן בחופשיות.‏

‏[‏V‏].‏ נעלו את הגלגלים האחוריים, על-ידי לחיצה מטה של לשונית הנעילה, כדי שהכיסא לא ‏ינוע בזמן האימון.‏

‏[‏VI‏].‏ R2F2 - רצועות אחוריות וקדמיות, חיבור רגיל – 

       + חברו את הרצועות עם החיבור הכחול לבסיס האחורי;

       + חברו את הרצועות עם החיבור הירוק לבסיס הקדמי.

החיבור לבסיס מתבצע ע"י העברת ‏הרצועה דרך 'אוזן' הבסיס הצדדית וחיבור הוו לאוזן במרכז הבסיס. הוו בצד השני של כל רצועה ‏מתחבר לאחת משלושת הטבעות בידית האחיזה, לפי הכוח הרצוי. אם כוח הרצועות בתרגילים חזק ‏מדי עבורכם נתקו את הרצועות הקדמיות עם הסימון הירוק מהידיות.‏  

  

 כיוון כוח הרצועות

כוונו את כוח הרצועות לכל תרגיל לפי בחירתכם. ישנן שלוש טבעות חיבור ברצועה ‏של כל ידית, ככל שהחיבור הינו לטבעת אשר קרובה יותר לידית כך יגדל הכוח ‏שהרצועות יוצרות. אפשר לכוון כוח שונה עבור הרצועות קדמיות ואחוריות כרצונכם.‏

FITPRO Bands Power

 

FIT Pro - מחזק אותנו מהליבה

FIT - שבו בריא!

עוד על אפשרויות חיבור הרצועות

ישנן ארבע רצועות אלסטיות - שתיים עם סימון כחול, שתיים עם סימון ירוק ושתי ידיות. כברירתהמחדל, כל ידית צריכה להיות מחוברת לרצועה אחת כחולה ואחת ירוקה.

ישנן שלוש 'אוזני' חיבור בסיס הקדמי ושלוש בבסיס האחורי של הכיסא. כל רצועה עוברת דרך 'אוזן' הבסיס הצדדית וחיבור הוו מתבצע לאוזן במרכז הבסיס. הוו בצד השני של כל רצועה ‏מתחבר לאחת משלושת הטבעות בידית האחיזה, לפי הכוח הרצוי.

 

  R2F2 - חיבור רצועות רגיל, קדמי ואחורי

bands setup - R2F2

       + חברו את הרצועות עם החיבור הכחול לבסיס האחורי;

       + חברו את הרצועות עם החיבור הירוק לבסיס הקדמי.

החיבור לבסיס מתבצע ע"י העברת ‏הרצועה דרך 'אוזן' הבסיס הצדדית וחיבור הוו לאוזן במרכז הבסיס. הוו בצד השני של כל רצועה ‏מתחבר לאחת משלושת הטבעות בידית האחיזה, לפי הכוח הרצוי. אם כוח הרצועות בתרגילים חזק ‏מדי עבורכם נתקו את הרצועות הקדמיות עם הסימון הירוק מהידיות.‏ 

 

 

  RBO - חיבור רצועות אחוריות בלבד

bands setup - RBO (Custom)

   + חברו את הרצועות עם הסימון הכחול לבסיס האחורי;

   + נתקו את הרצועות עם הסימון הירוק מהבסיס הקדמי.

כך שרק ‏הרצועות‎ ‎עם הסימון הכחול יישארו מחוברות לבסיס האחורי.

אם כוח הרצועות קל מדי עבורכם, ‏חברו בנוסף את הרצועות עם הסימון הירוק לבסיס האחורי ולידיות. החיבור לבסיס מתבצע ע"י ‏העברת הרצועה דרך 'אוזן' הבסיס הצדדית וחיבור הוו לאוזן במרכז הבסיס. הוו בצד השני של כל ‏רצועה מתחבר לאחת משלושת הטבעות בידית האחיזה, לפי הכוח הרצוי.‏

 

  FBO - חיבור רצועות קדמיות בלבד

bands setup - FBO (Custom)

 + נתקו את הרצועות עם הסימון הכחול מהבסיס האחורי;

   + חברו את הרצועות עם הסימון הירוק לבסיס הקדמי.

כך שרק ‏הרצועות‎ ‎עם הסימון הירוק יישארו מחוברות לבסיס הקדמי.

 

 

bands setup - FBO DP (Custom)

[FB-DP] רצועות קדמיות, כוח כפול -

 נתקו את וו החיבור של כל רצועה מעוגן החיבור במרכז הבסיס ‏של הכסא, חברו את הוו לאחת מטבעות החיבור בידית. כך תקבלו כוח כפול בכל ידית. ‏הניחו את כפות הרגליים לצידי גלגלי הכיסא הקדמיים ‏

 

 

English French German Italian Portuguese Russian Spanish
התחברות הרשמה

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name *
Username *
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *